Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDookola
26. 06. 2009
12
25
2570
Autor
utopija
Dedo zadusil psa
Akoby sa v pive ani neblýskalo
Utrel si ústa
a z komína zaskučal dym
Dedo si rád utiera ústa
No ešte radšej dookola zatvára bránku
A vždy ráno si predstavuje
že mu chlieb ešte v rukách zavrtí chvostom
aby doň mohol surovo zahĺbiť protézu
a celý zvyšok dňa bezzubo myslieť
na všetky ďalšie
všetky ostatné
všetky cudzie smrte
iba tak
unudený
pri pive
25 názorů
zblblýptáček
31. 08. 2009
urcite jich tu je spousta, ale ja coby cistokrevna prozaicka jsem trochu mimo:)))
Obcas me to posedne a posilam prispevky do vsech soutezi, ktere najdu:)) ale ted zrovna jsou prazdniny a ja si pisu jen na pismak...
to teda viem o čom rozprávaš... zažila som si už, ale kto písať musí, ten MUSÍ... niekedy je to ale pekná sranda nasávať názory... :-) zúčastňuješ sa aj súťaží? ...no tipujem, že určite :-))
Jo, tenhle pocit znam:)) hlavne se nevzdavej ani kdyz Ti tu pristane negativni kritika - z takovych se clovek obcas nejvic nauci;)
Vis co? Dam si Te rovnou do oblibenych, at mi od Tebe nic neutece:) tahle basnicka je rozkosne morbidni, jen tak dal!
hmmm, taky dobra, Ty se tu pri trose stesti neztratis:) Hodne cti a komentuj jine, at si Te vsimnou;)
ako ináč...marikovská poézia...každý si nájde niečo ,čo mu imponuje...ľúbim miju mariku:-D
Tak to už aby som prispela ďalšou básničkou... aby ste ma mohli poriadne zvoziť :-))
experimentátor
27. 06. 2009aleš-novák
27. 06. 2009
ďakujem... no... ja som zvedavá za ako dlho sa tu udomácnim... a ponetka- uži si ťarbavé slovíčko:-)
tak asi že nejsem slovák, tak mi to dookola přišlo kostrbaté, ale jinak jsem se zbytkem spokojená a i na dookola si zvyknu :-) jsem zvědavá na tvé další
No,"dookola" je v poriadku, aj keď proti českému "dokola" je to trochu ťarbavé. Ale básnička veľmi dobrá.
ooo, práve som sa zaregistrovala a ty si mi historicky prvá reagovala,tak teda ďakujem :-)
a môžeš konkrétnejšie-prečo nie-dookola?
Nevím jestli to dookola je vpořádku, ale jinak se mi to líbí a to docela dost, četla jsem to víckrát a sedí mi to..